معلم

ساخت وبلاگ

زندگینامه سيد ابن طاووس - مجله تایم

  • زندگینامه سيد ابن طاووس - مجله تایم

    سید رضی الدین علی بن موسی ( 589-664 ق)، معروف به سيد ابن طاووس از بزرگترین علمای ربانی شیعه در قرن هفتم بود. سید بن طاووس آثار بسیاری دارد که موضوع غالب آنها ادعیه و زیارات است. کتاب مقتل سید الشهداء او با نام لهوف معروف است.

    ولادت‌

    سيد رضى الدين، على بن موسى بن جعفر بن طاووس از نوادگان امام حسن مجتبى و امام سجاد عليهماالسلام در روز 15 محرم سال 589 هجرى در شهر حله به دنيا آمد.

    خاندان‌

    جد هفتم ايشان، محمد بن اسحاق كه به خاطر زيبايى و ملاحتش به طاووس مشهور شده بود از سادات بزرگوار مدينه محسوب مى ‌شد.

    پدر او، موسى بن جعفر نيز از روات بزرگ حديث است كه روايات خود را در اوراقى نوشته بود و بعد از او فرزندش آنها را جمع آورى نموده و با نام «فرقة الناظر و بهجة الخاطر مما رواه والدي موسى بن جعفر» آن را منتشر نمود.

    مادر او نيز دختر ورام بن ابى فراس، از بزرگان علماى اماميه بود. مادر پدرش نيز نوه شيخ طوسى مى‌باشد و به همين خاطر سيد گاهى مى‌گويد: «جدي ورام بن أبي فراس» و گاهى مى‌گويد: «جدي الشيخ الطوسي».

    برادرها و برادرزاده‌ ها و فرزندان او نيز از علماى بزرگوار شيعه بوده ‌اند.

    تحصيلات‌ سيد ابن طاووس

    ابتداى تحصيلات سيد ابن طاووس در شهر حله بود كه از محضر پدر و جد خود، ورام بن ابى فراس علوم مقدماتى را آموخت. سيد با دركى قوى و هوشى سرشار قدم در راه علم نهاد و در اندك زمانى از تمام همشاگردي هاى خود سبقت گرفت.

    وى در كشف المحجة مى ‌گويد: «وقتى من وارد كلاس شدم آنچه را ديگران در طول چند سال آموخته بودند، در يك سال آموختم و از آنان پيشى گرفتم». او مدت دو سال و نيم به تحصيل فقه پرداخت و پس از آن خود را از استاد بى ‌نياز ديد و بقيه كتب فقهى عصر خويش را به تنهايى مطالعه نمود.

    شخصيت اجتماعى‌

    سيد ابن طاووس در بين علما و مردم زمان خويش از احترام خاصى برخوردار بود. او علاوه بر اين كه فقيهى نام آور بود اديبى گرانقدر و شاعرى توانا شمرده مى‌ شد، گرچه شهرت اصلى او در زهد و تقوى و عرفان اوست و اكثر تأليفات او در موضوع ادعيه و زيارات مى ‌باشد.

    سيد كتابخانه بزرگ و بى ‌نظيرى داشت كه از جدش به ارث برده بود و او به گفته خودش تمام آن كتاب ها را مطالعه كرده يا درس گرفته بود.

    سفرهاى علمى‌

    ابن طاووس كه از محضر اساتيد حله استفاده كافى و لازم را برده بود براى استفاده از علماى ديگر شهرها عزم سفر نمود. او ابتدا به كاظمين رفت. پس از مدتى ازدواج نمود و ساكن بغداد شد. مدت 15 سال در شهر بغداد به تربيت شاگردان و تدريس علوم مختلف پرداخت. ورود سيد به بغداد سال 625 هجرى بوده است.

    سيد كه تحت فشار دولت عباسى براى پذيرش پست هاى حكومتى قرار گرفته بود از بغداد به حله، زادگاه خويش مراجعت كرد.

    رضى الدين مدت سه سال نيز در جوار امام هشتم‌ عليه السلام بسر برد. سپس به نجف و كربلا هجرت كرده و در هر كدام حدود 3 سال مقيم شد. در اين زمان علاوه بر تربيت شاگردان و تدريس علوم مختلف، همت اصلى خويش را بر سير و سلوك و كسب معنويات قرار داد.

    در زمان اقامت در كربلا كتاب شريف «كشف المحجة» را به عنوان وصيتى براى فرزندانش كه در آن زمان كودك بودند نوشت.

    آخرين سفر ابن طاووس در سال 652 هجرى به بغداد بود. وى در بغداد منصب نقابت را پذيرفت و تا پايان عمر خويش در همانجا سكنى گزيد. زماني كه مغول ها به بغداد حمله كرده و آن را اشغال نمودند، سيد نيز در بغداد بود.

    نقابت سادات‌

    در دوران اقامت ابن طاووس در بغداد از سوى خليفه عباسى، المستنصر، پيشنهادهايى مانند وزارت، سفارت و… به او شد؛ اما سيد هيچ يك را نپذيرفت و استدلالش براى خليفه چنين بود كه: «اگر من طبق مصلحت شما عمل كنم رابطه خويش را با خداوند قطع مى‌نمايم و اگر طبق اوامر الهى و عدل و انصاف حركت كنم خاندان تو و بقيه وزرا و سفرا و فرماندهان تو آن را تحمل نخواهند كرد و چنين خواهند گفت كه على بن طاووس با اين رويه مى‌خواهد بگويد اگر حكومت به ما برسد اين چنين عمل مى‌كنيم و اين روشى است برخلاف سيره حكمرانان قبل از تو و مردود دانستن حكومت هاى آنهاست».

    سيد در سال 661 هجرى نقابت علويان را پذيرفت. نقيب بزرگترين شخصيت علمى و دينى سادات بود كه كليه امور مربوط به سادات را عهده‌ دار مى ‌شد. اين وظايف شامل قضاوت مشاجرات، رسيدگى به مساكين و مستمندان، سرپرستى ايتام و… مى‌شد.

    البته ايشان تأكيد دارد كه تنها بخاطر حفظ جان دوستان و شيعيانى كه در معرض قتل و غارت مغول قرار داشتند اين منصب را پذيرفته است.

    سيد ابن طاووس از نگاه بزرگان شیعه

    سید بزرگوار نزد همه ی دانشمندان شیعه، معروف به زهد و تقوی بوده و همگی عظمت علمی او را ستوده اند. با آن که قرنها از رحلت وی می گذرد، هنوز با افتخار و احترام در محافل علمی از او یاد می شود. آوازه علمی و فکری و اخلاص عملی او به قدری است که شخصیتهای علمی معاصر او و نیز نسخه برداران آثارش، او را تمجید کرده اند.

    اینک برخی از گفتارهای بزرگان درباره ی سید بن طاووس را به اختصار بیان می داریم:

    • 1. علامه حلّی (متوفی 726 هجری) در حق رضی الدین می گوید: وکان رضی الدین علی رحمة الله علیه صاحب الکرامات حکی لی بعضها و روی لی والدی رحمة الله علیه البعض الآخر؛ رضی الدین دارای کراماتی بود که برخی از آنها را خودش برایم بیان کرد و پاره ای از آنها را پدرم بازگو کرد و من از او شنیدم.
    • 2. علامه مجلسی گوید: السید النقیب، الثقة الزاهد، جمال العارفین.
    • 3. محدث قمی می گوید: السید رضی الدین ابوالقاسم الأجل الأورع الأزهد الأسعد، قدوة العارفین و مصباح المتهجدین، صاحب الکرامات، طاووس آل طاووس، السید بن طاووس قدس الله سره و رفع فی الملأ الأعلی ذکره.

    اساتيد

    سيد در محضر بزرگان عصر خويش به كسب علم و ادب و معنويت پرداخت. از جمله اساتيد اويند:

    1. پدر بزرگوارش موسى بن جعفر
    2. جدش ورام بن ابى فراس
    3. ابن نما حلى
    4. فخار بن معد موسوى‌

    شاگردان‌

    از جمله پرورش يافتگان مكتب سيد ابن طاووس مى ‌توان به:

    1. سديدالدين حلى، پدر علامه حلى
    2. علامه حلى
    3. حسن بن داود حلى صاحب رجال
    4. عبدالكريم بن احمد بن طاووس، برادرزاده او
    5. على بن عيسى إربلى و… اشاره نمود.

    تأليفات‌

    ابن طاووس حدود 50 تأليف دارد كه بسيارى از آنها در موضوعات ادعيه و زيارات است.

    سيد كتابخانه‌اى غنى داشته كه حدود 1500 كتاب در آن وجود داشته و در تأليف كتابهاى خويش از آنها استفاده مى‌ برده است. بسيارى از كتب مرجع سيد در طول زمان از بين رفته و تنها منبع اطلاع ما از آنها، نوشته ‌هاى امثال سيد ابن طاووس است و اين نكته ارزش تأليفات سيد را دوچندان مى‌ كند.

    از جمله تأليفات سيد است:

    1. ده جلد كتاب «المهمات والتتمات» كه هر يك با عنوان مستقل چاپ شده است از جمله: فلاح السائل، زهرة الربيع، جمال الأسبوع، إقبال الأعمال و… سيد اين كتب را به عنوان تتمه مصباح المتهجد شيخ طوسى نوشته است.
    2. كشف المحجة لثمرة المهجة، كتابى اخلاقى است و شامل وصيت هاى سيد به فرزندانش مى‌باشد و مراحل مختلف زندگى خويش را هم در آن ذكر كرده است.
    3. فرج المهموم فی معرفه نهج الحلال من علم النجوم
    4. مصباح الزائر و جناح المسافر
    5. مهج الدعوات و منهج العنايات و…
    6. کتاب اللهوف: این کتاب، کتابی است تاریخی و روایی درباره قیام امام حسین علیه السلام و روایات کتاب بدون سند می باشند. این کتاب مورد اعتماد شیعه است و در قرن هفتم نوشته شده است.

    آیت الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی گفته است: لهوف، نقلیاتش بسیار مورد اعتماد است و در میان کتب مقاتل، کتاب مقتلی به اندازه اعتبار و اعتماد آن نمی رسد و در اطمینان به آن کتاب، در ردیف اول کتب معتبره مقاتل قرار گرفته است؛ گرچه آن را در اوایل جوانی نوشته است.

    وفات‌

    سيد على بن طاووس در سال 664 هجرى در سن 75 سالگى و در شهر بغداد وفات نمود. بدن شريفش را به نجف اشرف منتقل نموده و در حرم اميرالمؤمنين عليه السلام به خاك سپردند.

    منبع:ویکی اهل البیت. مجله تایم.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : زندگینامه,سید,ابن,طاووس,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 361 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:23

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:57

آخرین اخبار نقل و انتقالات تابستانی اروپا ۲۰۱۸

  • آخرین اخبار نقل و انتقالات تابستانی اروپا ۲۰۱۸

    نقل و انتقالات تابستانی امسال نسبت به سال گذشته، دچار تفاوت
    بزرگی شده است. اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که تیم های لیگ
    برتری، تنها تا دو روز پیش از پایان لیگ فرصت نقل و انتقال دارند
    که این موضوع بر خلاف رویه هر سال است که انگلیس هم مثل دیگر لیگ
    ها پایان می‌یافت. تا به اینجا انتقال‌های بزرگی مثل انتقال
    رونالدو نهایی شده ولی انتظار می‌رود تیم‌ها به خصوص رئال مادرید
    و بارسلونا، در فرصت باقی مانده فعال تر عمل کنند.

    جمعه ۱۲مرداد

    ۱۷:۴۵: اینتر در صورت ناکامی در جذب
    مودریچ، به سراغ گوندوغان خواهد رفت. (توتواسپورت)

    ۱۷:۲۸: مراسم معارفه ایگواین و کالدارا به عنوان
    بازیکنان جدید میلان در حال برگزاری است.

    ۱۷:۰۳: رشید غزال، بازیکن الجزایری موناکو در
    آستانه پیوستن به لستر سیتی قرار دارد.(اکیپ)

    ۱۶:۴۰: چوبا آکپوم از آرسنال به باشگاه
    پائوک یونان پیوست.

    ۱۶:۳۱: احمد موسی، ستاره نیجریه ای
    لسترسیتی به النصر عربستان پیوست. (میرر)

    ۱۶:۰۹: الکس ساندرو، مدافع چپ برزیلی یوونتوس
    احتمالا به پی اس جی خواهد پیوست. (اکیپ)

    ۱۵:۵۵: الکس ویدال، مدافع بارسلونا به باشگاه سابق خود
    سویا بازگشت. 

    ۱۵:۳۰: آرتورو ویدال با قراردادی سه ساله و
    دستمزدی ۹ میلیون یورویی بایرن با به مقصد بارسا ترک خواهد کرد.
    (اسپورت)

    ۱۵:۱۲: تئو هرناندز، دفاع چپ رئال مادرید
    پیشنهاد خوبی از فولام دریافت کرده و ممکن است به جای سوسیداد
    راهی این تیم لیگ برتری شود. (آاس)

    ۱۴:۵۰: کوین گامیرو، مهاجم فرانسوی اتلتیکو
    مورد توجه باشگاه دورتموند قرار گرفته است. (بیلد)

    ۱۴:۲۰: میلان به دنبال جذب متئو کواچیچ، هافبک
    رئال مادرید است.(لا ریپابلیکا)

    ۱۳:۲۲: باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی
    ۶۵ میلیون یورویی به جروم بواتنگ ارائه کند.(دیلی میل)

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۱۲:۲۵: گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، قراردادش
    را با این باشگاه برای ۵ فصل دیگر تمدید کرد.

    ۱۱:۴۳: جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ به
    منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

    ۱۱:۲۵: پدرو، مهاجم چلسی، قراردادش را با این
    باشگاه برای ۲ سال دیگر تمدید کرد.

    ۱۰:۴۳: باشگاه بایرن مونیخ تمایلی به جذب آنتونی
    مارسیال، مهاجم منچستریونایتد ندارد.

    ۱۰:۲۲: آنته ربیچ مورد توجه باشگاه سویا قرار
    گرفته و گفته می‌شود این باشگاه به زودی با ۲۰ میلیون برای جذب او
    اقدام خواهد کرد.(استادیو دپورتیوو)

    پنجشنبه ۱۱ مرداد

    ۱۹:۳۰: رسمی؛ یوشینوری موتو، ستاره ژاپنی ماینتس با
    قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۲ میلیون یورو به نیوکاسل
    پیوست.

    ۱۹:۱۴: سویا مذاکراتی جدی با آینتراخت فرانکورت برای جذب آنته
    ربیچ انجام داده است. (مارکا)

    ۱۸:۵۱: اونای امری، سرمربی آرسنال با رد شایعات
    نقل و انتقالاتی عنوان کرد که از مجموعه ای که در اختیار دارد
    راضی است.(میرر)

    ۱۸:۳۵: کوین میرالاس، وینگر بلژیکی اورتون
    مورد توجه فیورنتینا قرار گرفته است. (اسکای اسپورتس)

    ۱۸:۱۷: سیدنی، مدافع برزیلی دپورتیوو با
    قراردادی ۵ ساله به بتیس پیوست.

    ۱۷:۵۲: فیصل فجر، بازیکن مراکشی ختافه راهی کان
    فرانسه خواهد شد. (اکیپ)

    ۱۷:۳۰: بارسا هم به جمع تیم های خواهان
    آرتورو ویدال اضافه شد. (گل)

    ۱۷:۱۶: سوسو طی یکی دو روز آینده میلان را به
    مقصد آاس رم ترک خواهد کرد. (کوریره)

    ۱۶:۵۵: لئوناردو بونوچی تست های پزشکی یوونتوس
    را پشت سر گذاشت. (توتواسپورت)

    ۱۶:۴۰: موسی واگوئه، وینگر سنگالی کاس یوپن
    بلژیک، تا ساعتی دیگر به بارسلونا می پیوندد.
    (موندودپورتیوو)

    ۱۶:۱۵:
    رسمی، ایوب آبو، بازیکن مراکشی
    محصول آکادمی بارسلونا که سال گذشته به ختافه پیوسته بود امروز
    رسما به تیم دوم رئال ملحق شد. (مارکا)

    ۱۵:۵۳: لوکاس پرز، مهاجم آرسنال مورد توجه
    اسپورتینگ لیسبون قرار گرفته است. (آبولا)

    ۱۵:۳۹: ماتیا کالدارا، مدافع ۲۴ ساله یوونتوس
    نیز وارد میلان شده تا قراردادش با این باشگاه را امضا کند.
    (گاتزتا)

    ۱۵:۱۸: نماینده منچستریونایتد در بارسلون حضور
    دارد تا کار انتقال یری مینا را با ۴۰ میلیون یورو نهایی کند.
    (سان)

    ۱۴:۵۱: اینتر برای تقوبت خط میانی خود به دنبال
    لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال است و پلان B این باشگاه آرتورو
    ویدال محسوب می شود. (گاتزتا)

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۱۴:۵۰: رسمی: گونسالو ایگواین،
    مهاجم آرژانتینی به میلان پیوست.

    ۱۴:۴۰: مکس آلگری، معاوضه بونوچی و کالدارا بین
    یووه و میلان را تایید کرد.

    ۱۳:۲۰: چلسی آماده است جک گریلیش، هافبک استون
    ویلا را از چنگ تاتنهام هایجک کند.(سان)

    ۱۲:۴۳: تاتنهام سعی دارد لوویس کوک، هافبک
    بورنموث را با ۳۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد.(اکسپرس)

    ۱۲:۳۲: اریک آبیدال، مدیر فنی بارسلونا، شایعه
    پیوستن پل پوگبا به این تیم را تکذیب کرد.(موندو دپورتیوو)

    ۱۱:۵۲: ساری، سرمربی چلسی از شرایط ویلیان و
    بازگشت دیرهنگام او راضی نیست.

    ۱۱:۲۲: اتحادیه فوتبال انگلیس در تلاش است
    قرارداد گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس را تمدید کند.(دیلی
    میل)

    ۱۰:۳۰: منچستریونایتد در تلاش است یری مینا،
    مدافع بارسلونا را به خدمت بگیرد.(اسکای)

    چهارشنبه ۱۰ مرداد

    ۲۲:۳۵: اخباری در مورد احتمال بازگشت آلوارو
    موراتا مهاجم چلسی به رئال مادرید منتشر شده است (ال کونفیدنشیال)

    ۲۲:۰۰: ممکن است کریس اسمالینگ مدافع یونایتد
    راهی ولوورهمپتون شود (اکسپرس)

    ۲۱:۳۰: چلسی برای جذب کریستن پولیشیچ ستاره
    آمریکایی دورتموند باید ۶۵ میلیون پوند پرداخت کند (میرر)

    ۲۰:۵۱: مورینیو خواهان ماندن پوگبا در
    اولدترافورد است و شایعه انتقال او به بارسلونا حقیقت ندارد (سان)

    ۲۰:۱۳: معاوضه لئوناردو بونوچی، گونسالو ایگواین
    و ماتیا کالدرا بین ۲ باشگاه میلان و یوونتوس نهایی شد. (اسکای)

    ۱۹:۴۷: آدرین رابیو به زودی به مدت ۴ سال دیگر
    قرارداد خود با پاری سن ژرمن را تمدید خواهد کرد (پاریس یونایتد)

    ۱۹:۱۳: استفان انزونزی هافبک فرانسوی سویا در
    آستانه انتقال به رم قرار دارد (اسکای)

    ۱۸:۴۳: لوک شاو، مدافع جوان منچستریونایتد ممکن
    است به زودی راهی ولفسبورگ شود (دیلی میل)

    ۱۸:۲۰: رونالدو ویرا هافبک لیدز برای انتقال به
    سمپدوریا وارد ایتالیا شده است (اسکای)

    ۱۷:۵۸: براهیمی، مهاجم الجزایری پورتو مورد توجه
    وستهام قرار گرفته است. (اوژوگو)

    ۱۷:۲۸: پی اس جی همچنان در تلاش است تا انگولو
    کانته را از چلسی به خدمت بگیرد. انتقال او کلید پیوستن رابیو به
    بارسا خواهد بود. (اسپورت)

    ۱۷:۱۲: باشگاه چلسی قصد دارد یان اوبلاک، گلر
    اتلتیکو را جذب کرده و او را جانشین تیبو کورتوا کند. (دیلی میل)

    ۱۶:۴۸: اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی مودر
    توجه باشگاه مارسی قرار گرفته است.

    ۱۶:۳۹:  بن وودبورن، مهاجم جوان لیورپول قرضی به
    شفیلد یونایتد پیوست.

    ۱۶:۱۸: فیلیپ ساندلر، مدافع هلندی به منچستر سیتی پیوست
    اما به باشگاهی دیگر قرض داده خواهد شد.

    ۱۵:۵۶: متئو کوواچیچ، ستاره کروات رئال
    پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است. (مارکا)

    ۱۵:۳۹: خوآکین کوریا و میلان بادلی رسما
    به لاتزیو پیوستند.

    ۱۵:۱۲: پی اس جی برای انتقال دائمی گونسالو گدس
    به والنسیا، تقاضای ۶۰ میلیون یورو کرده است. (اکیپ)

    ۱۴:۵۰: اورتون همچنان در تلاش است تا مارکوس
    روخو از یونایتد را به خدمت بگیرد. (دیلی میل)

    ۱۴:۳۰: باشگاه بایرن مونیخ، شایعه جذب بنجامین
    پاوارد، مدافع تیم ملی فرانسه را تکذیب کرد.

    ۱۳:۴۷:پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، ملاقاتی
    با سران بارسلونا داشته است. (توتواسپورت)

    ۱۳:۱۶باشگاه ولفسبورگ به دنبال جذب لوک شاو،
    مدافع چپ منچستریونایتد است. (دیلی میل)

    ۱۲:۴۳: رسمی: لوکاس دینیه، مدافع بارسا
    به اورتون پیوست.

    ۱۲:۲۲: گونسالو ایگواین، مهاجم یوونتوس، پیشنهاد
    ۵۴ میلیون یورویی میلان را رد کرد.(گاتزتا دلو اسپورت)

    ۱۱:۳۹: تیری هانری به حضور روی نیمکت مصر نزدیک
    است و این احتمال وجود دارد به زودی هدایت محمد صلاح را در اختیار
    داشته باشد.(سان)

    ۱۱:۲۱: لیورپول پس از جذب الیسون در تلاش است
    سایمون مینیوله و لوریس کاریوس، دو گلر دیگر خود را به فروش
    برساند.(دیلی تلگراف)

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۱۰:۴۵: پپ گواردیولا به تماشای بازی سامان قدوس نشسته و
    تمایل بسیاری به جذب ستاره ایرانی اوسترشوند دارد.(سان)

    ۱۰:۲۲: باشگاه اینترمیلان قصد دارد مذاکرات برای
    جذب لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید را آغاز کند. (اسکای اسپورتس)

    سه شنبه ۹ مرداد

    ۲۲:۳۵: لئوناردو مدیر ورزشی جدید میلان می خواهد
    باعث انتقال آدرین رابیو به این تیم شود (اسکای)

    ۲۲:۱۰: مارکوس روخو مدافع آرژانتینی
    منچستریونایتد احتمالا به زودی با اورتون به توافق خواهد رسید
    (دیلی میل)

    ۲۱:۴۰: ماتیاس وسینو هافبک اروگوئه ای
    اینتر به شدت مورد توجه چلسی قرار گرفته است (گاتزتا)

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۲۱:۱۵: رسمی: فیلیپه ساندلر مدافع ۲۱ ساله تیم زوله
    هلند با مبلغ ۳ میلیون یورو به منچسترسیتی ملحق شد.

    ۲۰:۵۰: رم می خواهد با ۱۵ میلیون یورو و واگذاری
    دیگو پروتی، روبرتو سوسو را از میلان جذب کند (کوریره دلا اسپورت)

    ۲۰:۱۳: ادن هازارد و مائورو ایکاردی در صدر لیست
    خریدهای تابستانی رئال مادرید قرار دارند (مارکا)

    ۱۹:۵۱: چلسی برای جذب میلینکوویچ ساویچ از
    لاتزیو می خواهد پدرو ۳۱ ساله را وارد معامله کند. (فوتبال
    ایتالیا)

    ۱۹:۱۵: آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بایرن با
    باشگاه اینتر به توافق شخصی دست یافته است (کالچومرکاتو)

    ۱۸:۲۷: لیورپول در تلاش برای تمدید قرارداد ۵
    ساله سادیو مانه است تا او تا سال ۲۰۲۳ در آنفیلد بماند (سان)

    ۱۷:۳۰: مکس میر ستاره جوان شالکه در آستانه
    انتقال به کریستال پالاس قرار دارد (اکسپرس)

    ۱۶:۴۲: آاس رم در تلاش است تا رضایت میلان برای
    انتقال سوسو را جلب کند. گفته می شود که در صورت انتقال برنارد به
    میلان، سوسو نیز راهی رم می شود. (گاتزتا)

    ۱۶:۳۸: سانتیاگو آریاس، مدافع راست
    کلمبیایی آیندهوون جانشین ورسالیکو در اتلتیکو خواهد شد. (مارکا)

    ۱۶:۱۷: مارکوس روخو، مدافع منچستریونایتد
    احتمالا به زودی راهی اورتون خواهد شد. (سان)

    ۱۵:۵۳: چلسی برای جذب میلینکوویچ ساویچ از
    لاتزیو، پدرو رودریگز را به این باشگاه پیشنهاد داده است.
    (توتواسپورت)

    ۱۵:۳۲: ادرین رابیو، ستاره جوان پی اس جی به
    پیشنهاد بارسا پاسخ منفی داده است. (آاس)

    ۱۵:۱۶۵: با وجود اصرار والورده بر حفظ مونیر
    الحدادی، سویا پیشنهادی بالا و رد نشدنی برای این بازیکن ارائه
    داده است. (اسپورت)

    ۱۴:۵۵: یوونتوس و میلان بر سر انتقال قرضی
    ایگواین به توافق رسیدند و بند خرید دائمی ۳۲ میلیون پوندی در
    قرارداد ال پیپیتا گنجانده خواهد شد. (اسکای اسپورتس)

    ۱۴:۳۰: سویا قصد دارد برای جذب تیمو باکایوکو،
    هافبک چلسی اقدام کند. (آر ام سی)

    ۱۳:۲۰: پاکو آلکاسر، مهاجم بارسلونا همچنان
    در رادار لسترسیتی قرار دارد. بارسا ۲۷ میلیون پوند در ازای او
    می‌خواهد. (اسپورت)

    ۱۲:۳۳: پوچتینو مدعی شد که تیمش احتمالا در نقل
    و انتقالات بازیکنی جذب نکند.

    ۱۲:۰۳: آرسنال به جذب عثمان دمبله، هافبک جوان
    بارسلونا فکر می‌کند. (سان)

    ۱۱:۴۳لستر در تلاش است برای جلوگیری از انتقال
    هری مگوایر به یونایتد، قرارداد او را تمدید کند. (اکسپرس)

    ۱۱:۲۲: کریستین پولیسیچ، ستاره دورتموند که مورد
    توجه لیورپول و چلسی است، در دورتموند ماندنی خواهد بود. (اکسپرس)

    ۱۰:۴۰: باشگاه وستهام در تلاش است ژائو ماریو،
    هافبک اینتر را بار دیگر به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

    ۱۰:۲۳: موضوع انتقال ویلیان به رئال مادرید صحت
    ندارد

    دوشنبه ۸مرداد

    ۲۲:۳۰: آدرین رابیو به زودی قرارداد خود را با
    پاری سن ژرمن تمدید کرده و راهی بارسلونا نخواهد شد (سان)

    ۲۲:۱۲: رسمی: الکساندر میتروویچ مهاجم نیوکاسل با امضای
    قرارداد ۵ ساله به فولام پیوست

    ۲۱:۴۸: لوپتگی امیدوار است متئو کواچیچ ستاره
    کروات و ناراضی خود را قانع کند تا در برنابئو باقی بماند (مارکا)

    ۲۱:۱۰: مارسی قصد دارد برای جذب اولویه زیرو
    مهاجم فرانسوی چلسی اقدام کند (گل)

    ۲۰:۴۴: دنی درینک واتر خافبک چلسی ممکن است
    دوباره در تابستان راهی لسترسیتی شود (تیم تاک)

    ۲۰:۲۰: جفری کوندوگبیا هافبک والنسیا مورد توجه
    باشگاه تاتنهام قرار گرفته است (فرانس فوتبال)

    ۱۹:۵۵: مدیر برنامه ایگواین با باشگاه میلان
    ملاقات داشته و احتمالا این قرارداد تا چند ساعت دیگر رسمی خواهد
    شد (فوتبال ایتالیا)

    ۱۹:۱۳: ورسالیکو و ویدال ۲ هدف اصلی اینتر تا
    پایان بازار تابستانی خواهند بود (گاتزتا)

    ۱۸:۴۵: متئو دارمیان در انتظار تایید مورینیو
    برای جدایی از منچستریونایتد و بازگشت به ایتالیا است (فوتبال
    ایتالیا)

    ۱۸:۲۹: توماس توخل در مصاحبه ای اخبار انتقال
    ادینسون کاوانی به رئال مادرید را رد کرد.

    ۱۷:۵۰: چلسی قرار است به زودی مذاکرات برای
    جذب وسینو از اینتر را آغاز کند. (دیلی میل)

    ۱۷:۲۸: باشگاه لاتزیو اعلام کرد که خوآکین کوریا
    و میلان بادلی را از سویا و فیورنتینا به خدمت گرفته است.
    (گاتزتا)

    ۱۷:۰۱: متئو دارمیان، ستاره ایتالیایی یونایتد
    در آستانه پیوستن به ناپولی قرار دارد. (گاتزتا)

    ۱۶:۳۷: باشگاه لاتزیو با کاهش رقم انتقال
    میلینکوویچ ساویچ از ۱۵۰ به ۱۱۰ میلیون یورو، منتظر رسیدن یک
    پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپایی است. (گاتزتا)

    ۱۶:۲۳: لوکاس پرز، مهاجم اسپانیایی سابق آرسنال،
    هدف اول باشگاه لاتزیو برای تقویت خط حمله است. (کوریره)

    ۱۶:۱۷: سیمونه زازا، مهاجم ایتالیایی والنسیا
    احتمالا راهی تورینو خواهد شد. (توتواسپورت)

    ۱۵:۴۸: نیکو کوواچ هرگونه احتمال جدایی
    لواندوفسکی از بایرن را رد کرد. (بیلد)

    ۱۵:۳۳: ژینیاک، مهاجم سابق مارسی و تیم می
    فرانسه از تیگرس مکزیک به موناکو می پیوندد. (فرانس فوتبال)

    ۱۵:۱۱: فیورنتینا پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی
    اتلتیکو برای جذب جیووانی سیمئونه را رد کرده است. (کوریره)

    ۱۴:۴۷: وضعیت گامیرو در اتلتیکو همچنان مبهم
    است. او با والنسیا به توافق رسیده اما اتلتیکو به دنبال پیشنهادی
    بهتر است. (مارکا)

    ۱۴:۱۰: مذاکرات چلسی و رئال مادرید در مورد
    انتقال کورتوا متوقف شده است. (اسکای اسپورتس)

    ۱۴:۰۰: رابطه مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی
    یونایتد به بدترین وضعیت سقوط کرده است.(اسکای اسپورتس)

    ۱۳:۴۶: یوونتوس می‌خواهد بار دیگر پل پوگبا،
    هافبک سابق خود را که در یونایتد توپ می‌زند، جذب کند.(دیلی میرر)

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۱۳:۲۰: باشگاه میلان تلاش‌های خود برای جذب
    آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی را آغاز خواهد کرد.(میرر)

    ۱۲:۳۵: اینتر میلان در تلاش است آرتورو ویدال،
    هافبک بایرن مونیخ را جذب کند.(گاتزتا)

    ۱۲:۰۳: چهار تیم وستهام، وولورهمپتون، اورتون و
    بورنموث به دنبال جذب ژائو ماریو، هافبک اینتر هستند. (گاتزتا)

    ۱۱:۴۳: رئال مادرید در تلاش است با ۱۰۰ میلیون
    یورو، ویلیان و تیبو کورتوا را جذب کند.

    ۱۱:۲۱: دنی درینک واتر، هافبک چلسی مورد توجه
    باشگاه‌های کریستال پالاس و ساوتهمپتون قرار گرفته است.(دیلی
    میرر)

    ۱۰:۴۳: اولیویه ژیرو مذاکرات را با باشگاه مارسی
    آغاز کرده است. (دیلی میرر)

    ۱۰:۰۳نشریات ایتالیا از احتمال معاوضه لئوناردو
    بونوچی و گونسالو ایگواین، بین میلان و یووه خبر دادند.

    یکشنبه ۷مرداد

    ۲۲:۵۰: مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام مدعی
    شد شایعات بازگشت گرت بیل به این تیم حقیقت ندارد.

    ۲۲:۱۳: ویدا مدافع کروات بشیکتاش مورد توجه
    وستهام قرار گرفته است (فاناتیک)

    ۲۱:۴۷: حتی در صورت جدایی از یوونتوس، میرالیم
    پیانیچ هافبک بوسنیایی این تیم راهی چلسی نخواهد شد (فوتبال
    ایتالیا)

    ۲۱:۲۱: سویا قصد دارد برای جذب ماریو مانژوکیچ
    ستاره کروات یوونتوس اقدام کند (کالچومرکاتو)

    ۲۰:۵۲: دیگو سیمئونه مدعی شد قصد ندارد اجازه
    انتقال ورسالیکو به اینتر را صادر کند.

    ۲۰:۱۳: باشگاه رم به دنبال روبرتو سوسو، مهاجم
    جوان میلان است (گاتزتا)

    ۱۹:۵۲: آندره سیلوا، مهاجم پرتغالی میلان در
    آستانه عقد قراردادی قرضی با باشگاه گالاتاسرای است.

    ۱۹:۱۵: یوونتوس شایعات احتمال انتقال داگلاس
    کاستا ستاره برزیل خود به لیگ برتر را رد کرد (گاتزتا)

    ۱۸:۴۳: چلسی قصد دارد با ۳۰ میلیون پوند برای
    جذب آرون رمزی اقدام کند (دیلی میل)

    ۱۸:۲۰: باشگاه ناپولی خبر تمایل به جذب متئو
    دارمیان مدافع ایتالیایی یونایتد را تایید کرد (گل)

    ۱۷:۵۰: ماتیا کالدارا، مدافع یوونتوس به
    گزینه اصلی چلسی برای تقویت خط دفاعی تبدیل شده است. (گاتزتا)

    ۱۷:۴۳: ناتان وود، پدیده میدلزبرو مورد توجه هر
    دو باشگاه شهر منچستر قرار گرفته است. (میرر)

    ۱۷:۳۸: ویدا، مدافع کروات باشگاه بشیکتاش
    مورد توجه وستهام قرار گرفته است. پیشنهاد دوم این باشگاه لندنی
    برای ویدا ۳۰ میلیون یورو است. پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی ابتدایی
    رد شده بود. (سان)

    ۱۷:۲۷: چلسی برای جذب رمزی، ستاره ولزی آرسنال،
    ۳۰ میلیون پوند پیشنهاد داده است. (گل)

    ۱۷:۱۱: سولومون روندون با ۱۷ میلیون یورو از وست
    بروم راهی نیوکاسل خواهد شد. (اسکای اسپورتس)

    ۱۶:۵۰: هوفن هایم با رد پیشنهاد بایرن برای
    کراماریچ، این مهاجم کروات را برای فصل پیش رو حفظ خواهد کرد.
    (توتومرکاتو)

    ۱۶:۳۲: اکسل ویتسل از دورتموند و پی اس جی
    پیشنهادات خوبی دریافت کرده و احتمالا با ترک فوتبال چین به اروپا
    باز می گردد. (بیلد)

    ۱۶:۱۷: دیووک اوریجی، مهاجم بلژیکی لیورپول
    احتمالا با ۳۰ میلیون یورو راهی واتفورد خواهد شد. (میرر)

    ۱۵:۵۳: یوونتوس با پول حاصل از فروش ایگواین و
    روگانی، پوگبا را با قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو بازمی
    گرداند. (توتواسپورت)

    ۱۵:۳۴: اینتر که از جذب کوواچیچ نااامید به نظر
    می رسد، قصد دارد به هر قیمتی آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد.
    (گاتزتا)

    ۱۵:۱۰: منچستریونایتد به جذب یری مینا با رقم ۴۰
    میلیون یورو نزدیک تر شده است. (سان)

    ۱۴:۵۰: انزونزی پاسخ مثبت خود را به رم داده ولی
    بارسلونا همچنان امیدوار به جذب این بازیکن فرانسوی عضو سویاست.
    (گاتزتا)

    ۱۴:۲۰: توماس توخل خواهان ادامه حضور ربیو
    در  پاری سن ژرمن است.(مصاحبه مطبوعاتی توخل در سنگاپور)

    ۱۴:۴۲:مائوریسیو پوچتینو، شایعه بازگشت گرت بیل
    به تاتنهام را رد کرد.

    ۱۳:۰۰: ژوزه مورینیو از سیاست منفعلانه یونایتد
    در نقل و انتقالات انتقاد کرد.

    ۱۱:۴۳: مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی از ادامه
    حضور موراتا در این تیم حمایت کرد.

    ۱۱:۳۵: منچستریونایتد تمایل بسیاری به تلاش
    دوباره به جذب هری مگوایر، مدافع لسترسیتی دارد. (اسکای اسپورتس)

    ۱۰:۳۰: بروسیا دورتموند تصمیم گرفته که در رقابت
    ایجاد شده بین تیم‌های چلسی، لیورپول، بایرن و رئال برای جذب
    پولیسیچ، بیشترین سود را ببرد. (دیلی میل)

    ۱۰:۱۲: یونایتد پیشنهادی ۳۵ میلیون پوندی به یری
    مینا، مدافع بارسلونا ارائه کرده است. (ساندی تایمز)

    شنبه ۶مرداد

    ۲۲:۳۵: اتلتیکو مادرید پیشنهادی به ارزش ۴۰
    میلیون یورو برای جذب جیووانی سیمئونه به فیورنتینا ارائه داده
    است (فوتبال ایتالیا)

    ۲۲:۱۰: به جز بایرن و رئال مادرید، چلسی و
    لیورپول نیز به دنبال پولیشیچ ستاره جوان دورتموند هستند (دیلی
    میل)

    ۲۱:۱۱: آنتونی رابینسون مدافع بولتون در استانه
    انتقال به اورتون قرار دارد (سان)

    ۲۱:۳۹: علیرغم تمایل میلان، هنوز هم احتمال
    انتقال گونسالو ایگواین به چلسی وجود دارد (دیلی میل)

    ۲۰:۲۱: الکس ساندرو مدافع برزیلی یوونتوس به
    پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ منفی داد (گاتزتا)

    ۱۹:۵۴: متئو دارمیان مدافع ایتالیایی یونایتد
    مورد توجه ناپولی قرار گرفته است (اسکای)

    ۱۹:۱۱: اگر منچستریونایتد موفق به جذب
     مگوایر از لسترسیتی نباشد برای خرید بونوچی یا میلان
    اشکرینیار اقدام می کند (کالچومرکاتو)

    ۱۸:۴۴: علیرغم شایعات قرار نیست اریک بایی مدافع
    یونایتد از این تیم جدا شود (گل)

    ۱۸:۲۲: رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن
    همچنان در تلاش برای جدا شدن از این تیم است (اسکای)

    ۱۷:۵۵: لوسین آگومه، هافبک ۱۶ ساله سوشو مورد
    توجه بارسلونا و اینتر قرار گرفته است. از او به عنوان پوگبای
    جدید یاد می شود. (کالچو مرکاتو)

    ۱۷:۳۸: اتلتیکو مادرید اولین تحرکات را برای جذب
    فرانک کِسیه، هافبک دفاعی میلان آغاز کرده است. (کالچومرکاتو)

    ۱۷:۲۴: باشگاه وستهام اعلام کرد که چیچاریتو،
    مهاجم مکزیکی خود را به هیچ تیمی ترانسفر نخواهد کرد. (گل)

    ۱۷:۱۰: اورتون هرگونه احتمال فروش جوردن
    پیکفورد، گلر ملی پوش خود به چلسی را رد کرد. (دیلی میل)

    ۱۶:۵۷: بورتویک جکسون، مدافع ۲۱ ساله
    یونایتد فصل بعد به صورت قرضی در تیم دسته سومی اسکانتورپ بازی
    خواهد کرد. (میرر)

    ۱۶:۲۹: مونیر الحدادی، مهاجم بارسا پس از دو سال
    حضور قرضی در والنسیا و آلاوس، فصل بعد در بارسا بازی خواهد کرد.
    (مارکا)

    ۱۶:۱۷: وولورهمپتون با ۷ میلیون پوند خواهان جذب
    په په، مدافع پرتغالی بشیکتاش شده است. (سان)

    ۱۵:۵۱: پدرو، مهاجم ۱۹ ساله فلومیننزه برزیبل
    مورد توجه باشگاه سویا قرار گرفته است. (آاس)

    ۱۵:۳۹: نیکولا سانسونه از ویارئال در آستانه
    انتقال به فیورنتینا قرار دارد. (آنسا)

    ۱۵:۱۸: لوکاس دینیه با قراردادی به ارزش ۲۰
    میلیون یورو از بارسا راهی اورتون خواهد شد. (اسپورت)

    ۱۴:۵۱: ورسالیکو، دفاع راست کروات اتلتیکو در
    آستانه انتقال قرضی به اینتر قرار دارد. (گاتزتا)

    ۱۴:۳۵: الکساندر پاتو، ستاره برزلی تیانجین چین
    ابراز امیدواری کرد تا به میلان بازگردد. (توتواسپورت)

    ۱۴:۱۰: انتقال ورسالیکو به اینترمیلان تقریبا
    قطعی شده است. (کوریره دلا سرا)

    ۱۳:۰۴: کریستال پالاس در تلاش است دنی اینگس،
    مهاجم لیورپول را به خدمت بگیرد.(دیلی میل)

    ۱۲:۴۷: منچستریونایتد بار دیگر تلاش خود را برای
    به خدمت گرفتن یری مینا، مدافع تیمش آغاز خواهد کرد.(میرر)

    ۱۲:۲۰: رئال مادرید قید خرید ادن هازارد، ستاره
    چلسی را زده و قصدی برای به خدمت گرفتن او ندارد.(آ.اس)

    ۱۱:۴۳: منچستریونایتد خود را برای فروش متئو
    دارمین و مارکوس روخو و جذب هری مگوایر آماده می‌کند.(دیلی میل)

    ۱۱:۲۰: خامس رودریگس هیچ تمایلی برای بازگشت به
    رئال ندارد.(مارکا)

    ۱۰:۴۵: هری کین در نظر سنجی وبسایت مارکا، از
    سوی هواداران رئال به عنوان ایده آل ترین گزینه برای جانشینی
    رونالدو انتخاب شد.

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۱۰:۰۳: پابلو مورنو، مهاجم نوجوان بارسلونا به
    یوونتوس پیوست.

    جمعه ۵مرداد

    ۲۲:۴۰: هکتور بیرین مدافع اسپانیایی آرسنال در
    مصاحبه ای شایعات جدایی از این تیم را رد کرد.

    ۲۲:۱۵: یوونتوس تحت هیچ شرایطی قصد ندارد
    کالدارا را با بونوچی معاوضه کند. (کوریره دلا اسپورت)

    ۲۱:۴۴: ماریو لمینا هافبک ساوتهمپتون مورد توجه
    وستهام قرار گرفته است. (اسکای اسپورتس)

    ۲۱:۲۰: الکس ایوبی ستاره نیجریه ای آرسنال به
    زودی قرارداد خود را به مدت ۵ سال با این تیم تمدید می کند (گل)

    ۲۰:۵۰: در صورت انتقال جوردن پیکفورد به چلسی،
    کورتوا به زودی راهی رئال مادرید خواهد شد (مترو)

    ۲۰:۲۰: اریک آبیدال برای مذاکره بر سر انتقال
    آدرین رابیو با ناصر الخلیفی راهی پاریس شده است (اسپورت)

    ۱۹:۵۳: در صورت جدایی آنتونی مارسیال، یونایتد
    برای جذب ایوان پریشیچ از اینتر اقدام خواهد کرد (میرر)

    ۱۹:۱۵: ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات یوونتوس به
    پیشنهاد دورتموند پاسخ منفی داد (بیلد)

    ۱۸:۴۵: میلان بادلی بازیکن فیورنتینا در آستانه
    انتقال به لاتزیو قرار دارد (فوتبال ایتالیا)

    ۱۸:۲۲: میرالیم پیانیچ ستاره صرب یوونتوس شایعات
    جدایی از این تیم را تکذیب کرد.

    ۱۷:۴۴: الکساندرو گولووین، ستاره زسکا مسکو با قراردادی ۵
    ساله به موناکو پیوست. 

    ۱۷:۲۹: آندره آیو، مهاجم غنایی سوانسی
    به صورت قرضی به فنرباغچه ترکیه پیوست.

    ۱۷:۱۱: جوردن پیکفورد، گلر اول اورتون و تیم ملی
    انگلیس با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی به زودی راهی چلسی می شود.
    (سان)

    ۱۶:۵۴: دفرل، مهاجم باشگاه رم به صورت
    قرضی راهی سامپدوریا شد. (گاتزتا)

    ۱۶:۳۰: چلسی برای جذب لئون بایلی، وینگر جوان
    باشگاه لورکوزن، ۴۰ میلیون پوند پیشنهاد داده است.
    (دیلی میل)

    ۱۶:۱۷: خوزه آرنائیر، مهاجم تیم دوم بارسلونا با
    قراردادی ۶ میلیونی راهی لگانس خواهد شد. (مارکا)

    ۱۵:۵۲: چلسی در آستانه جذب برنارد، مهاجم برزیلی
    به عنوان بازیکن آزاد است. (سان)

    ۱۵:۲۵: اونای امری تایید کرد که قرارداد الکس
    ایووبی با آرسنال تمدید خواهد شد. (میرر)

    ۱۵:۰۰: انزونزی و پاره خو، گزینه های بارسا در
    صورت شکست در جذب رابیو هستند. (مارکا)

    ۱۴:۳۹: ویکتورین آنگبان، هافبک چلسی قرارداد
    قرضی خود با تیم متز را یک سال دیگر تمدید کرد.

    نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات جدیدترین اخبار چلسی تیم برایتون انگلیس باشگاه دورتموند آلمان بازیکنان منچسترسیتی اسامی بازیکنان چلسی اخبار یوونتوس اخبار نقل و انتقالات اروپا 2018 اخبار فوتبال خارجی اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا اتلتیکو مادرید

    ۱۴:۰۰: منچستریونایتد اجازه جدایی آنتونی
    مارسیال را صادر خواهد کرد.(میرر)

    ۱۳:۳۰: دیوی کلاسن، هافبک اورتون به وردربرمن
    آلمان پیوست.

    ۱۳:۱۲: چلسی در تلاش است لئون بیلی، هافبک بایر
    لورکوزن را با ۴۰ میلیون پوند جذب کند.(سان)

    منبع : ورزش سه

    http://saten.ir/162877/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b1/

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : آخرین,اخبار,نقل,و,انتقالات,تابستانی,اروپا,۲۰۱۸, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 17:02

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

  • پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

    به گزارش ایران ناز در یک ماهی که از بستری و عمل شدن جمشید مشایخی میگذرد بازیگران زیادی به عیا دت وی رفتند ولی در این میان برخی تصاویر از عیادت بازیگران از جمشید مشایخی جنجال ساز شد .داستان عيادت جنجالي هنرمندان از جمشيد مشايخي و عکس هاي منتشر شده از آن ها در فضاي مجازي همچنان ادامه دارد…

    روي ديگر عيادت جنجالي هنرمندان از جمشيد مشايخي

    ظاهرا عيادت جنجالي هنرمندان از جمشيد مشايخي يک روي ديگر هم دارد و حالا معلوم شده که ماجراي عکس‌ها به مدير برنامه‌ها و همراهان بيمار ارتباط داشته است. هم کوروش تهامي و هم حديث فولادوند در حرف‌‎هايشان به کساني اشاره کرده‌اند که از آنها خواسته‌اند عکس بگيرند.

    پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

    کوروش تهامي درباره عيادت از جمشيد مشايخي نوشت:

    “به توصيه مدير برنامه ايشان عکس را گرفتيم. به ما گفتند استاد مثل همه کساني که در بستر بيماري هستند، احساس مي‌کنند چرا کم به عيادتشان مي‌روند. حالا نمي‌دانم استاد خودشان اين حرف را زده بودند يا خير، اما مسأله اين است که به ما گفتند عکس بگيريم وگرنه خودم مخالف بودم. بعد هم خواستم عکس را از روي صفحه‌ام بردارم. با سام مشايخي تماس گرفتم اما از من خواهش کردند که عکس را برندارم و حتي گفتند که بعد از انتشار عکس‌ها و عيادت ديگر هنرمندان ايشان روحيه گرفته‌اند.” اينها حرف‌هاي کوروش تهامي است که حالا در صفحه اينستاگرام توضيحاتي هم در اين باره نوشته است.

    حديث فولادوند درباره عکس منتشر شده از عيادت استاد مشايخي گفت:

    حديث فولادوند هم بازيگر ديگري بود که بازتاب عکسش به همراه نفيسه روشن، فريبا کوثري، جمشيد هاشمپور و چند نفر ديگر، بيشترين حاشيه‌ها را داشت؛ عکسي که در آن پوزيشن و حالت جمشيد مشايخي اصلا خوب نيست، بازيگران با چهره‌هاي خندان به دوربين نگاه مي‌کنند و او به آنها.

    پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

    فولادوند که البته خيلي رغبتي به صحبت کردن ندارد، مي‌گويد: «دلايل خودم را دارم تا الان هر چقدر که قضاوت کرده‌اند همان قدر هم قضاوت کنند، البته که از قضاوت‌ها ناراحت مي‌شوم اما نه تنها من بلکه تمام آدم‌هايي که حضور داشتند، آدم‌هايي نبوديم که بخواهيم عکس بگيريم و اين اتفاق‌ها را به وجود بياوريم. همراهان استاد مشايخي از ما خواستند که عکس را منتشر کنيم تا همکاران براي عيادت و روحيه دادن به ايشان بيايند. کساني که فالوور من هستند مي‌دانند اصلا عادت ندارم وقتي جايي مي‌روم عکس‌هايش را منتشر و خودم را مطرح کنم. ما در آنجا گوشي‌هايمان را هم از کيفمان درنياورديم، چه برسد به اين که بخواهيم سلفي بگيريم. چون اصلا عکس سلفي نبود و يکي از همراهان استاد عکس را از ما گرفت.»

    وضعيت ظاهري استاد در عکس‌هايي که منتشر شد خوب نبود و کاملا مشخص است که عکاس حرفه‌اي عکس‌ها را نگرفته و به قول کوروش تهامي اگر عکاس حرفه‌اي باشد به پوزيشن و سمت و سوي نگاه‌ها توجه دارد: «به هر حال بايد در انتخاب عکس دقت مي‌شد اما من از کارم پشيمان نيستم چون وظيفه‌ام را در برابر ايشان انجام داده‌ام. من آدمي نيستم که بخواهم با منتشر کردن عکس براي خودم لايک جمع کنم.»

    صحبت هاي سام مشايخي پس از انتشار عکس ها

    بعد از انتشار عکس‌ها، صحبت‌هايي از سوي سام مشايخي، فرزند جمشيد مشايخي مطرح شد. او گفته بود که قلباً از ديدن اين تصاوير ناراحت هستم. نکته تلخ اين عکس نگاه پدرم به چشم‌هاي ملاقات‌کنندگانش است در حالي که چشم آنها به دوربين دوخته شده است.

    سام مشايخي چند روز قبل ويديويي منتشر کرد و از هنرمنداني که به عيادت پدرش رفتند، تشکر کرد:

    «توقع دارم شرايط پدر را درک کنند و با انتشار اين چنين عکس‌هايي باعث نگراني بيشتر نشوند. من منظورم عکس خاصي است که احتمالا همه آن را ديده‌اند و مي‌دانم تا زماني که عمر داشته باشم و آن عکس را ببينم حالم بد مي‌شود و دلگير مي‌شوم وگرنه ديگر عکس‌ها عالي است.»

    البته هنوز معلوم نيست کسي به عنوان مدير برنامه اين کار را توصيه کرده يا شخصي که عکس‌ها و به ويژه آن عکس تاريخي را گرفته کيست اما تا همين جا داستان اين است که هنرمنداني که حالا مورد هجمه‌اند مي‌خواستند ثواب کنند اما کباب شدند.

    جمشید مشایخی زادۀ 5 آذر ماه ، سال 1313 در شهر تهران، بازیگر است. دارای تحصیلات ناتمام در رشته تئاتر است از بازیگران پرکار قبل از انقلاب است، سفیر سلامت و بینایی می باشد و نشان درجه یک فرهنگ و هنر را گرفته است. اصالت استاد به تنکابن مازندران بر میگردد.

    پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : پشت,پرده,عکس,بازیگران,با,جمشید,مشایخی,در,بیمارستان, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 478 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:34

آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

  • آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    آناشید حسینی، شاخ اسلامی اینستاگرام و عروس پسر سفیر ایران در کشور دانمارک است، او بدلیل تیپ و استایل خاص اسلامی خودش در اینستاگرام معروف شده، از او بعنوان یک مدل اسلامی یاد میکنند اما خود او میگوید مدل نیست و علاقه اي به مدلینگ ندارد. دربخش مد امروز مجله پارس ناز از 0 تا 100 با این عروس لاکچر و تمام حواشی زندگی او آشنا می‌شویم، با ما همراه باشید.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    آناشید حسینی دختر ۲۷ساله ۱۷۵ سانتیمتری، متولد چهار بهمن ماه در شهر اهواز است. این دختر خوزستانی قصه ما، بعنوان مدل اکسسوری و لباس زنانه فعالیت میکند و صاحب برند Hiba بوده و اخیرا ازدواج مجللش با امیر محسن مرادیان، پسر سفیر ایران در کپنهاگ دانمارک، بازتاب گسترده اي در رسانه ها و شبکه هاي اجتماعی به خصوص اینستاگرام ایرانیان داشته است.

    پس از سحر تبر و مائده هژبری و جنجال هاي رسانه اي ایجاد شده در تیر ماه، اینبار، عروسی خانم مدل محجبه با یک آقازاده در باشگاه دانیال شهرک غرب تهران در کانون توجه کاربران جامعه اطلاعاتی ایران قرار گرفته و به یکی از ترندهای پر بحث چند روز اخیر بدل شده است. شاخ جدید اینستاگرام شمار فالورهایش اخیرا از مرز ۳۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    آن طور که در استوری ها و ویدیوهای منتشر شده از وی در فضای مجازی ارائه شده است، مبلغ برندهای صاحب نامی هم چون هرمس، برند مورد علاقه الناز شاکردوست بوده و درآمدهای خوبی از این راه کسب کرده که با ازدواجش با یک آقازاده، مسیر شهرتش شتاب بیشتری گرفت. آناشید حسینی دانش آموخته رشته معماری است اما مثل تعداد زیادی از دختران ایرانی، عاشق مد و لباس و طراحی فشن شده ودر این زمینه بعنوان استالیست، طراح و مدل فعالیت دارد.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    این مدل محجبه جوان که در انتخاب رنگ ها، روان‌شناس ماهری بنظر میرسد، توانسته بر خلاف انچه در رفتار سازمانی تبلیغاتی شاخ هاي این روزهای اینستاگرام ایرانیان مشاهده میکنید، با حجاب که ترندی در دنیای مد محسوب میشود، مخاطبان بسیاری را در داخل و بيرون از کشور شیفته لباسهای خود کند.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    از کربلا تا کپنهاگ

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    از فوتوشوت هاي جدید آناشید حسینی

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    دانمارک گردی هاي اناشید

    به گزارش پارس ناز: آناشید حسینی به قول استایلیست ها و طراحان لباس، انرژی رنگ ها و کمپوزیسیون انها رابه خوبی می شناسد و بعنوان یک دانش آموخته معماری دانشگاه و طراح لباس، تناسب خوبی بین قد و وزن و میمیک چهره با دوخت و رنگ لباس برقرار میکند که ترکیب آن با رنگ پوست سفید این دختر چشم آبی بلند قد، محصولی مجبوب عاشقان مد اسلامی میشود که نمونه اي ازآن را در عکس زیر مشاهده میکنید.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    ترکیب رنگ صورتی با شلوار جین و اسنیکر سفید در طراحی مد آناشید حسینی در جنگل هاي اسکاندیناوی را در عکس بالا مشاهده میکنید که در سمت چپ، روسری سفید با لایه هاي آبی رنگ، ترکیب خوبی رابا مانتو اکسسوی دار این مدل محجبه خلق کرده است

    آناشید حسینی در گفتگو اي اعلام کرده بود که موفقیتش را مدیون پول نیست. بلکه جادوی رنگ شناسی و استایل شناسی و توجه به ظاهر و ظرافت هاي انتخاب لباس و فوتوشت می تواند بستر موفقیت هر فردی را در دنیای فشن به ارمغان آورد. ویدیویی که با بازتاب هاي گسترده و نظرات مختلفی از سوی هواداران و منتقدان این بانوی محجبه جوان که اینروزها بعنوان شاخ جدید محجبه اینستاگرام شناخته میشود، همراه شد.

    خرج هایي که آناشید برای فوتوشوت ها و سلفی ها و پست هاي اینستاگرامش اختصاص میدهد، سبب شد تا او با انتشار یک ویدیو به این موضوعات پاسخ دهد که در زیر تماشا می‌کنید. حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی صدر الساداتی در واکنش به انتشار عکسهای عروسی لوکس پسر سفیر ایران در دانماک و این مدل محجبه مطرح با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:


    حتماً بخوانید : بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی +عکس همسرش


    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    اینستا نوشته حجت الاسلام صدر الساداتی در انتقاد از اشرافی گری فرزند دیپلمات ارشد ایران

    پس از انتشار عکس بالا، انتقادات به آقای صدر الساداتی افزایش یافت و ایشان پست خودرا پاک کردند و پیام زیر را منتشر کردند که بازتاب هاي گسترده اي در اینستاگرام ایرانیان داشت و کامنت هاي بسیاری دریافت نمود.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    جدیدترین اینستا نوشته روحانی منتقد اشرافی گری مسئولین پس از پاک کردن اجباری انتقاد از عروسی لاکچری پسر آقای دیپلمات

    اینستاگرام آناشید حسینی

    آناشید حسینی در اینستاگرام ۳۰۰ هزار فالوری خود، بیش از ۱۵۰ عکس منتشر کرده که متن و حاشیه زندگی وی را در دنیای مد نشان میدهد. او بیش از ۱۳۰ صفحه را نیز دنبال میکند.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    اینستاگرام آناشید حسینی

    آناشید حسینی در صفحه اینستاگرامش، علاوه بر انتشار فوتوشوت هاي مختلف، تبلیغ محصولات بهداشتی بانوان از جمله کرم پودر هم میکند که در زیر نمونه اي ازآن را مشاهده میکنید.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    تبلیغ کرم ضد آفتاب محبوب آناشید حسینی در اینستاگرامش

    اناشید اخیرا یک ایونت با حضور ۴ هزار مخاطب را در هتل مجلل پارسیان تهران در حوزه مد و لباس برگزار کرد که هم چون ایونت هاي کیوسک، با استقبال لاکچری گردهای شمال پایتخت مواجه شد. به گزارش پارس ناز: او با انتشار اینستانوشته اي که عکس آنرا در زیر مشاهده میکنید، به انتقادها از خود آن گونه پاسخ داد.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    پاسخ اینستاگرامی آناشید حسینی به انتقادات از او

    آناشید حسینی در طول هفته، بخشی از کارهای طراحی و تولید شده خودرا از طریق اینستاگرام به نمایش عمومی می گذارد تا فیدبک مخاطبانش را دریافت کند. مثل مانتوهای بلند و طاقه هاي رنگارنگ که در عکس زیر مشاهده میکنید. البته او نیز مثل علی کریمی و مهناز افشار و برخی سلبریتی هاي ایرانی، امکان کامنت گذاری در اینستاگرام خودرا مسدود کرده و به نوعی به باشگاه منتقدان انتقاد گریز پیوسته است.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    جدیدترین محصولات آناشید حسینی در تهران

    اناشید حسینی عاشق فعالیت هاي خیرخواهانه است و با انتشار فوتوشوت هایي با کودکان کار در پل طبیعت تهران یا سفر به نقاط دور افتاده و اطلاع رسانی در تلگرامش، تلاش دارد تا اهمیت چریتی در دنیای مد را فراگیر کند. نمونه اي از پست هایش در کانال تلگرام را در زیر مشاهده میکنید.

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    از پست هاي آناشید حسینی در تلگرام و تقاضای گرد آوری نقدینگی برای کمک به افراد نیازمند جنوب کشور

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    پالتوهای رنگارنگ ۴۰۰ هزار تومنی آناشید حسینی

    آناشید حسینی عروس لاکچری و شاخ جدید اینستاگرامی

    ۲ مدل از طرح هاي جدید آناشید حسینی

    درس هایی از کسب و کار آناشید حسینی

    = او نشان داد که جادوی هشتگ ها در کسب و کارهای اینترنتی موثر است.

    = او به استارت آپ هاي مد و لباس بانوان گوشزد میکند که همان‌ گونه شبکه هاي مجازی را جدی بگیرید.

    = او به طراحان جوان لباس می اموزد که روانشناسی رنگ ها و انرژی رنگ ها را باید به خوبی آموخت.

    = او به مزون داران می آموزد که برگزاری ایونت هاي عمومی در تعامل با مشتری «CRM» موثر است.

    = او نشان میدهد که بازار مد اسلامی «Hijab Fashion» که ریاض عربستان را هم مد گرا کرده است.

    = او مثل ماریا ادریسی «مدل سیاه پوست H&M سوئد»، میکوشد از مد اسلامی فرصت آفرینی کند.

    = او به مد مفهومی «conceptual fashion» هنوز ورود نکرده.

    = او با صدها هزار فالور اینستاگرام و تلگرام، مثل هزاران بانوی طراح فریلنسر ایرانی، با کمترین محصول، ارزش افزوده ایجاد میکند.

    هر چند حاشیه ها درباره سبک زندگی لاکچری آناشید و همسرش و آقازاده بودن آن ها در مسیر موفقیت آنان در ماه هاي اخیر افزایش یافته، اما باید پذیرفت که ژن خوب و لاکچری گردی، به تنهایی برگ برنده موثری در کسب و کارهای اینترنتی نیست.به گزارش پارس ناز، اگر شما هم به دنیای مد و لباس علاقه دارید، محصولات خودرا در بنیاد ملی مدو لباس ایرانی و اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و کد شیما بگیرید.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : آناشید,حسینی,عروس,لاکچری,و,شاخ,جدید,اینستاگرامی, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 226 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:20

ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

  • ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    (مطالعه موردی:شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار)

    هدف از این پژوهشارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده 

    فعالان بازار سرمایه و ذینفعان شرکت های عرضه کننده سهام به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن شرکت های مشابه را مقایسه نمایند و بر این اساس و با در نظر گرفتن هدف از سرمایه گذاری سهام مورد نظر را انتخاب نمایند. بنابراین طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های بیمه به عنوان یکی از صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران هدف اصلی این تحقیق بوده است.

    در این پژوهش جهت ارائه مدل ارزیابی مالی شرکت های بیمه حاضر در بورس با استفاده از روش دلفی و مدل AHP گروهی و با نظر سنجی از پانزده خبره مالی و نظارتی صنعت بیمه عوامل اصلی و زیر فاکتور های مدل شناسایی و اولویت بندی گردیده است. سپس با استفاده از مدل بدست آمده و اطلاعات شرکت های بیمه حاضر در بورس که از طریق اسناد و مدارک معتبر و رسمی جمع آوری گردیده، این شرکت ها رتبه بندی گردیده اند. در نتیجه تحقیق عوامل اصلی مدل به ترتیب اولویت شامل عوامل مبتنی بر فعالیت بیمه گری با وزن 706/0 ، عوامل مبتنی بر بازار بورس با وزن 164/0 و عوامل مبتنی بر حسابداری با وزن 130/0 می باشند که در هر دسته زیر فاکتورهایی جهت محاسبه نمره کل شرکت شناسایی گردیده است. در نهایت پنج شرکت حاضر در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل حاضر و با محاسبه شاخص های مالی، بیمه ای و بازار سرمایه رتبه بندی گردیده اند. 

    واژگان کلیدی:

    رتبه بندی

    ارزیابی عملکرد

    شرکت بیمه

    تحلیل سلسله مراتبی

     مقدمه

    در دنیای رقابتی امروز تنها سازمان‌ها و شرکت‌هایی می‌توانند به رقابت و ایجاد سودآوری بپردازند که توجه ویژه‌ای به برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد خود نسبت به رقبا داشته باشند. از آنجایی که بقای سازمان ها جز از طریق استفاده بهینه از منابع و امکانات میسر نیست، بارزترین مشخصه هر سازمان پویا و بالنده ارزیابی و نقد موثر فعالیت ها و اقدامات انجام شده در گذر زمان است، چه آنکه تنها در سایه چنین رویکردی است که تصمیم گیری مبتنی بر اطلاعات، و حرکت از روزمره گی و برنامه روزی به برنامه ریزی نظام دار میسر می گردد. این امر در سازمان هایی نظیر بیمه ها بسیار ملموس‌تر است زیرا فروش خدمات به مراتب مشکل‌تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح‌ترین دلیل این امر، قابل‌رؤیت بودن کالاهاست درحالی‌که خرید خدمت به طور کلی دارای ماهیت دیگری است.

    برخی از محققین معتقدند که یک ابزار ارزیابی عملکرد مناسب باید قادر باشد تا دامنه ی وسیعی از معیار های عملکرد را شامل شود، برخی دیگر نیز به این نکته اشاره می کنند که ابزارهای ارزیابی عملکرد باید امکان انجام ارزیابی های مقایسه ای را برای سازمان ها فراهم نماید. بنابراین واضح است که سهامداران، مدیران، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان در این وضعیت به مدل و ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن موقعیت شرکت را نسبت به رقبا و محیط تشخیص داده و تمهیدات لازم را بیندیشند. 

    دراین تحقیق شاخص ها و زیر شاخص های اندازه‌گیری عملكرد مالی در شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار تهران، اهمیت و وزن هر یک از شاخص ها و زیر شاخص ها با استفاده از روش های تصمیم گیری در مدیرت تعیین می گردد و در نهایت به رتبه بندی شرکت های بیمه فعال در بورس پرداخته می شود. 

     بیان مسئله

    در فضای رقابتی حاضر که از ویژگی های مهم آن محدودیت منابع است، مدیریت و ارزیابی عملکرد،  نقش به سزایی در موفقیت سازمان دارد (آمدو و دیگران ، 2012). واضح است که مدیران در این وضعیت به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن موقعیت خود را نسبت به رقبا و محیط تشخیص داده و تمهیدات لازم را در جهت رسیدن به اهداف بعدی فراهم نمایند.

    تجربه جهانی حاکی از آن است که صنعت بیمه به مثابه جزیی از صنعت مالی،باید رابطه‌ متقابل صحیحی با مجموعه بازار سرمایه داشته باشد.این رابطه،در عصر جهانی شدن،به‌ دو شکل تبلور می‌یابد: از یک سو،توسعه کسب‌وکار بیمه به بازار سرمایه مستحکم نیازمند است؛و از دیگرسو،رشد بازار سرمایه خود مبتنی بر مشارکت فعال وجوه بیمه در این بازار است ( عبده تبریزی، 1380) .

    یکی از راهكارهای گسترش ارتباط صنعت بیمه با بازارهای مالی، خصوصی سازی و واگذاری شركت های بیمه از طریق بازار بورس از بخش دولتی به بخش خصوصی است. به روشهای مختلفی می توان شركت های دولتی بیمه را به بخش های غیر دولتی واگذار كرد. سه روش فروش دارایی های، عرضه سهام به عموم و صدور و توزیع كوپن، مرسوم ترین روشهای خصوصی سازی هستند. در روش عرضه ی سهام به عموم، سهام در بازارهای مالی ( بورس اوراق بهادار) به صورت آزاد و بدون قید و شرط به بخش خصوصی عرضه می شود. این روش به دلیل هزینه كم و رعایت مكانیزم بازار، مطلوب بسیاری از كشورها بوده است(مهدوی، سیفلو، 1389). در حال حاضر برخی از شرکت های بیمه از جمله دانا، آسیا، ملت و ... در بورس اوراق بهادار تهران هستند. باتوجه به اینکه شرکت های بیمه به خریداری ریسک مبادرت می ورزند، در صورت های مالی این شرکت ها موارد ویژه ای از قبیل ذخایر فنی وجود دارد. عدم نظارت صحیح و آکچوئری مناسب می تواند شرکت را در بلند مدت با مشکل مواجه سازد و این موضوع در صورت های مالی منعکس نمی شود.

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل اول: کلیات تحقیق

    ۱-1- مقدمه 3

    ۱-2-بیان مساله 3

    ۱-3- اهداف تحقیق 5

    ۱-4- اهمیت موضوع تحقیق 5

    ۱-5- سوالات تحقیق 6

    ۱-6- جامعه و نمونه آماری 6

    ۱-7- روش انتخاب نمونه آماری 6

    ۱-8- تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه‌های کلیدی 7

    ۱-9- طرح پژوهش و روش های تجزیه و تحلیل داده ها 8

    ۱-10- قلمرو تحقیق 8

    ۱-10-۱- قلمرو موضوعی تحقیق 8

    ۱-10-۲- قلمرو مکانی تحقیق 8

    ۱-10-۳- قلمرو زمانی تحقیق 8

    ۱-11- خلاصه فصل 9

    فصل  دوم : مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق

    فصل  دوم – بخش اول  10

    2-1- پیشینه نظری  11

    2-1-1- مقدمه  11

    2-1-2- صنعت بیمه  11

    2-1-3- ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد 13

    2-1-4- ارزیابی عملکرد 14

    2-1-5- رویکردهای ارزیابی عملکرد سازمان 14

    2-1-6- ویژگی های  نظام ارزیابی عملكرد سازمانی کارآمد   15

    2-1-7- ارزیابی عملکرد مالی چند معیاره 15

    2-1-8- معیارهای ارزیابی عملکرد مالی 17

    2-1-9- عملکرد مبتنی بر حسابداری 17

    2-1-10- مدل «سینك و تاتِل» 18

    2-1-11- ماتریس عملكرد 20

    2-1-12- مدل تحلیل ذی نفعان 20

    2-1-13- ساختار و چارچوب مدل تعالی سازمانی 22

    2-1-14- فرآیندتحلیل سلسله مراتبی (مدل AHP) 25

    بخش دوم-سابقه تحقیقات مشابه 31

    ۲-۲-۱- مقدمه 32

    ۲-۲-۲- مروری بر سابقه تحقیقات مشابه داخلی 32

    ۲-۲-3- مروری بر سابقه تحقیقات مشابه خارجی 35

    فصل سوم: روش اجرای تحقیق

    3-1- مقدمه 41

    3-2- نوع شناسی پژوهش 42

    3-3- انتخاب خبره 43

    3-4- ابزار جمع آوری اطلاعات 43

    3-5- روایی و پایایی پرسشنامه 45

    3-6- معرفی مدل و مراحل تحقیق 46

    3-7- روش گردآوری داده ها 47

    3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 48

    3-9- معرفی نرم افزار 50

    3-10- خلاصه فصل 50

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

    4-1- مقدمه 53

    4-2- مشخصات خبرگان 53

    4-2-1- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر جنسیت 54

    4-2-2- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر سن 55

    4-2-3- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر سطح تحصیلات 55

    4-2-4- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر تجربه کاری 56

    4-3- یافته ها 57

    4-3-1- سؤال اصلی: عوامل اصلی و فرعی مؤثر بر ارزیابی 57

    4-3-2- سؤال اول فرعی: اولویت بندی عوامل اصلی و فرعی مؤثر بر ارزیابی 62

    4-3-3- سؤال دوم فرعی: رتبه بندی شرکت های بیمه 68

    فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

    5-1- مقدمه 76

    5-2- یافته های تحقیق 77

    5-3- بحث و مقایسه 78

    5-4- پیشنهادات تحقیق 79

    منابع و ماخذ: 80

    پیوست اول 86

    پیوست دوم 92

    پیوست سوم: محاسبات و خروجی نرم افزار 98

    چکیده انگلیسی 110

    فهرست جداول

     (2-1) شاخص ناسازگاری تصادفی 30

     (2-2) مقیاس AHP 30

     (2-3) سابقه تحقیقات مشابه داخلی 35

     (2-4) سابقه تحقیقات مشابه خارجی 39

     (3-1) نمونه جدول پرسشنامه  (شماره یک) 44

     (3-2) نمونه پرسشنامه مقایسات زوجی (شماره دو) 45

     ( 4-1)توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب جنسیت 54

     (4-2) توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب سن 55

     (4-3) توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب تحصیلات 55

     (4-4) توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب تجربه کاری 55

     (4-5)  نتایج حاصل از لحاظ شدن عوامل اصلی 59

     (4-6)  نتایج حاصل از لحاظ شدن عوامل 59

     (4-7)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل اصلی 63

     (4-8)  خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل اصلی 63

     (4-9)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر حسابداری 64

     (4-10)  خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر حسابداری 64

     (4-11)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر فعالیت بازار بورس 65

     (4-12)  خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر بازار بورس 65

     (4-13)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر بیمه گری 67

     (4-14) خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر بیمه گری 67

     (4-15)  خروجی کلی ماتریس مقایسات زوجی زیر فاکتور ها  68

     (4-16) محاسبه میزان زیر معیار های شرکت های بیمه ای 69

     (4-17) میزان نرمالیزه شده زیر معیار های شرکت های بیمه ای 71

     (4- 18) محاسبه نمره شرکت های بیمه ای 74

     (4- 19) رتبه بندی شرکت های بیمه  74

    فهرست نمودار ها و اشکال

    ۱-:1 مسئله تحقیق 4

    2-1: هفت شاخص عملکرد 19

    2-2: مدل تحلیل ذی نفعان 22

    2-3: مفاهیم مدیریت کیفیت جامع و مدل تعالی سازمانی 23

    2-4: ساختار و چارچوب مدل تعالی سازمانی 25

    2-5: درخت سلسله مراتبی تصمیم 28

    2-6 : مدل سلسله مراتبی یالکین وهمکاران برای ارزیابی عملکرد مالی 38

    3-1: مراحل تحقیق 49

    4-1: نمودار  ترکیب جنسیت نمونه آماری 54

    4-2: نمودار دایره ای ترکیب سنی نمونه آماری 55

    4-3: میله ای ترکیب تحصیلی نمونه آماری 56

    4-4: چهارچوب مفهومی 58

    4-5: عوامل مدل ارزیابی عملکرد 61

    فهرست شکل ها

    شکل (۱-۱): مدل کانو (لی و وانگ،۴۴۸۰،۲۰۰۹) 6

    شکل ۱-۲: مسئله تحقیق 7

    شکل ۲-۱- فرآیند سنجش رضایت مشتری 31

    شکل ۲-۲- مزایای رضایت مشتری و کیفیت خدمات 33

    شکل 3-1: فرآیند تحقیق 70

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : ارزیابی,مالی,شرکت,ها,و,ارائه,الگوی,مطلوب,برای,آنها, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:19

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,پایدار,و,با,کیفیت, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:11

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 522 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 19:59

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,المان,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 171 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:57

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 402 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:45

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar example9 بازدید : 522 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:44

لینک دوستان

خبرنامه